GRUP DE TERAPIE SI SUPORT IMPOTRIVA ANXIETATII SI DEPRESIEI


Cum recunoastem o tulburare depresiva?

Stările de tristeţe sunt o parte normală a vieţii, ca reacţie la dificultăţi, despărţiri sau stres. Totuşi, dacă disperarea şi golul interior iau locul tristeţii trecătoare, atunci e posibil să fie vorba despre depresie. În acest caz:
  • activităţile vechi devin neinteresante, rutina zilnică devine dificil de desfăşurat, poate apărea o retragere treptată din viaţa socială şi renunţare la hobby-uri, cu senzaţie de extenuare. 
  • apar tulburări de somn sau de alimentaţie, 
  • sentimente de vinovăţie, de neajutorare, 
  • dificultăţi în controlarea gândurilor negative, a comportamentului (care uneori poate deveni agresiv verbal sau fizic), a emoţiilor neplăcute, apărute fără motiv. 
  • Unele persoane se simt neînţelese şi fără speranţă, ca şi când nimănui nu-i pasă de ceea ce simt sau că nimeni nu-i poate ajuta cu adevărat, ajungând să aibă impresia că viaţa nu mai merită trăită.

Cum stim daca suferim de anxietate?

O persoană care suferă de o tulburare de anxietate poate resimţi:
  • frică nemotivată, agitaţie interioară, îngrijorare că ceva rău urmează să se întâmple, 
  • insomnie sau coşmaruri, 
  • dificultăţi de concentrare a atenţiei şi în relaţiile cu ceilalţi sau la locul de muncă, dezinteres faţă de orice activitate,
  • inclusiv unele simptome fizice, precum ameţeli, dureri de cap, tremor, transpiraţii abundente, palpitaţii, dureri, junghiuri sau amorţeli musculare, tulburări digestive (indigestie, diaree) etc. 
  • Aceste simptome pot deveni atât de puternice încât persoana se simte înspăimântată şi imobilizată, ajungând treptat să se retragă din viaţa socială de teama apariţiei unei astfel de crize de anxietate în public.

Daca aţi încercat să scăpaţi de aceste stări neplăcute şi nu aţi reuşit, poate că este momentul să apelaţi la sprijin de specialitate.

Întâlnirile grupului presupun discuţii deschise despre poveştile membrilor, dificultăţile lor şi modurile în care le-au gestionat, în confidenţialitate deplină. Participând la grupurile de terapie şi suport, puteti obţine:
  •  Informare şi sprijin de specialitate, prin tehnici specifice de psihoterapie,
  • Descoperirea resurselor personale în rezolvarea problemelor,
  •  Întelegere şi sprijin din partea celorlalţi participanţi,
  •  Cu ajutorul grupului, veţi reuşi să vă reevaluaţi situaţiile de viaţă,  
  • Veţi descoperi astfel noi moduri de gestionare a emoţiilor şi gândurilor deranjante.

Numărul şi frecvenţa şedintelor: 6 şedinte de câte 1h şi 30 min., câte o şedinţă la 2 săptămâni, cu începere după înscrierea numărului minim de participanţi (4).
Număr de participanţi/grup:  4-6 persoane
Tarif: 50 lei/şedinţă
Locul întâlnirilor grupului: Cabinetul de psihologie Oana Vasiu, Sibiu, str.Eschile, nr.35
Date de contact pentru inscrieri si detalii: psiholog Oana Vasiu,

15 comentarii:

torpey clare spunea...

Ce mărturie minunată, sunt clare de torpe, am fost fericită de căsnicia mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși juramintelor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am continuat și am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat extraordinar și extrem de spiritual care mi-a aruncat o vraja de dragoste și mi-a făcut EX-ul să se întoarcă la mine în perioada de 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp. 447440557868. Ia legătura cu el, vezi cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...

(1) Opriți divorțul.
(2) Barrenness End.
(3) Noroc vraja.
(4) Vraja de căsătorie.
(5) Scapă de probleme spirituale.

GeorginA spunea...

Dacă doriți să vă salvați căsnicia, trebuie să fiți bine conștienți că veți avea nevoie de ajutor urgent de la un expert. Genul de ajutor care vă va permite să vă schimbați intențiile partenerului de a vă divorța. Prin urmare, dr. Obodo este aici pentru a vă ajuta și a opri divorțul să se întâmple.

CONTACT DR OBODO Astazi:
EMAIL: TEMPLEOFANSWER@HOTMAIL.CO.UK
SAU APEL / WHATSAPP: +234 815 542548-1

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Anonim spunea...

Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui DOCTOR DAWN pentru că mi-a reparat căsnicia ruptă. Numele meu este Cristana Artur. După ce soțul meu m-a părăsit pentru amanta lui timp de 4 luni. Nu am crezut niciodată în vrăjitorie până când prietenul meu nu mi-a făcut cunoștință cu ea. La început am fost sceptic în privința lui pentru că am auzit multe despre vrăjitori falși, dar mi-am lăsat îndoielile în urmă pentru că eram disperată să-mi aduc soțul înapoi și am făcut ce mi-a spus el. Acum, soțul meu s-a întors în doar 48 de ore de la contactul cu el. Traiesc din nou fericit cu sotul meu dupa 4 luni de divort si nu ma voi odihni pana nu va fi cunoscut in toata lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de protecție, vrăji de loterie, vrăji de înălțime, vrăji de sarcină, vrăji de răzbunare, E.T.C. Conectați-vă acum cu DOCTOR DAWN, adresa lui de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
Îl poți și pe Whatsapp la +2349046229159

Anonim spunea...

Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie și am rămas în întuneric. S-a întâmplat atât de repede și în câteva zile, viața mea s-a dat peste cap. M-a părăsit după 3 ani fără cuvinte. Îl contactez pe Dr. Ilekhojie prin e-mailul său și mi-a promis că va îndeplini un ritual de reconciliere pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. În mai puțin de 48 de ore după ce și-a făcut ritualul, soțul meu a început să mă testeze din nou și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce tocmai m-a supus. A spus că sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Căsătoria noastră este acum puternică și stabilă. Mulțumesc Dr pentru ritualul de reconciliere pe care l-ai făcut pentru mine. Tu ești Dumnezeu trimis pentru a restabili căsătoria ruptă. Recomand cu sinceritate Dr. Ilekhojie oricui are o căsnicie ruptă sau probleme de relație. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com

Unknown spunea...

Soțul meu a început să mă trateze mai bine și a fost un proces de vindecare pentru amândoi. Coșmarul care durase aproape 2 ani s-a încheiat în sfârșit. Parcă ne-am îndrăgostit din nou! Amândoi am lăsat trecutul în urmă și încercăm să mergem înainte – și pentru prima dată după mult timp, viitorul pare mult mai luminos. Nu pot exprima în cuvinte cât de recunoscător îi sunt doctorului Ilekhojie! Este ca și cum am redescoperit în sfârșit acele lucruri unul despre celălalt care ne-au făcut să ne îndrăgostim în primul rând. Toate îngrijorările și stresul au dispărut pur și simplu. Îți mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru că mi-ai salvat Căsnicia ruptă. Eu și soțul meu trăim din nou fericiți. Toate mulțumim lui Ilekhojie. Contactați-l pentru a vă restabili căsătoria E-mail: (gethelp05@gmail.com Sunați sau Whatsapp +2348147400259

Anonim spunea...

Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu Dr. Ilekhojie. Soțul meu de 5 ani m-a înșelat și l-am confruntat ceea ce a provocat o ceartă care l-a făcut să ceară divorțul. Am plâns și m-am îmbolnăvit instantaneu. Când căutam povestiri aleatorii online despre oameni cu o situație similară cu a mea, am văzut o mărturie a cuiva și cum dr. Ilekhojie a făcut pace între cupluri. L-am contactat si mi-a explicat cum este posibil sa ma impac cu sotul meu si in cateva zile va anula divortul care era ceea ce imi doream. Am făcut tot ce mi-a cerut să fac și în exact trei nopți după munca lui, soțul meu a sunat să-și ceară scuze că a înșelat și a cerut să mă întorc acasă cu atâtea promisiuni. Apreciez ajutorul tau Dr, esti cu adevarat o binecuvantare. Dacă vă aflați în aceeași situație în care am fost și eu, contactați-l pe Dr. Ilekhojie și cereți ajutor. E-mail: gethelp05@gmail.com sau Sună/Whatsapp +2348147400259

Anonim spunea...

Am început să observ un comportament ciudat de la soțul meu acum câteva săptămâni și am aflat că soțul meu se vede cu cineva. A început să vină târziu acasă de la serviciu, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă vreo 2-3 zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. În timp ce răsfoiam pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr Ilekhojie poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. L-am contactat și mi-a promis că mă va ajuta cu o vrajă de împăcare. Am făcut tot ce mi-a cerut și la fel ca și cazul Rodicas, am rezultate. A început să mărturisească tot ce a făcut și mi-a cerut să-i dau o a doua șansă de a face amendamente. Toate datorită doctorului Ilekhojie, soțul meu este acum mai iubitor și mai responsabil. Luați legătura cu Dr. Ilekhojie cu aceste contacte Whatsapp +2348147400259 sau e-mail: gethelp05@gmail.com

Anonim spunea...

Iubitul meu de 2 ani s-a despărțit de mine săptămâna trecută. Nu mâncam și nu vorbeam cu nimeni, plângeam mult, eram atât de deprimat și stresat încât am ajuns la spital din cauza stresului și a depresiei. Într-o zi, în timp ce căutam online pentru a obține sfaturi despre dragoste, pentru că îl iubesc și îmi pasă profund de el și vreau doar să fim din nou împreună ca un cuplu. Am găsit un bărbat puternic pe nume Ilekhojie care a rezolvat atât de multe probleme de relație…… așa că l-am contactat și i-am explicat totul, apoi doctorul Ilekhojie mi-a spus că se va întoarce la mine în 48 de ore după ce mă va ajuta cu o vrajă de reconciliere. A funcționat perfect așa cum a promis și David s-a întors și a început să-mi ceară să-l accept înapoi. Sunt atât de fericit acum că Dr Ilekhojie a făcut ceea ce a promis. Contactați-l pe Dr. Ilekhojie ca fiind 100% garantat și eficient. Trimiteți-i un e-mail la (gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Unknown spunea...

Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe copiii noștri să suferim cu venituri mici sau deloc. La serviciu, un prieten mi-a povestit despre doctorul Ilekhojie și despre cum a ajutat-o să se împace cu fostul ei soț. L-am contactat și mi-a confirmat că o femeie a avut o vrajă asupra soțului meu și a promis că va sparge magia neagră folosită asupra soțului meu și să se asigure că se întoarce acasă. L-am crezut și am avut încredere în el să o rupă și să ne ajute să ne împăcăm pentru că lucrurile erau foarte grele fără soțul meu și ne afecta copiii. Până acum, soțul meu s-a întors acasă cu noi și lucrurile se îmbunătățesc treptat și suntem în pace. Cereți ajutor de la Dr Ilekhojie și obțineți soluții. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com sau numărul lui WhatsApp: +2348147400259

Unknown spunea...


Mi-a trebuit să ajung într-un loc în care eram absolut distrus pentru a vedea că trebuie să-i spun cu ce m-am confruntat în căsnicia mea. Am făcut o cameră de război în dulapul dormitorului meu și m-am dus direct la Sursă! A devenit greu de multe ori; soțul meu era încă acasă și nu mă susținea și tot dorea să divorțeze, dar știam că puținul pe care îl aveam ne-ar susține pe mine și pe fiica mea. Apoi a venit brusc sâmbăta trecută, vraja de reconciliere a doctorului Ilekhojies l-a pus într-un loc să decidă dacă el ne-ar abandona sau ar lucra la căsnicia noastră. Doar prin vraja de reconciliere a spus de fapt că mai vrea să fie căsătorit și a anulat contractul pentru o locuință pe care urma să o cumpere în Hemet California! Într-adevăr, nimic nu este imposibil cu vraja de reconciliere a Dr. Ilekhojies. Nu cedati niciodata!" contactați Dr. Ilekhojie dacă aveți probleme în căsnicie. Adresa de e-mail gethelp05@gmail.com sau contactați cu numărul său de telefon direct +2348147400259

Anonim spunea...

Contactați medicul DAWN dacă aveți nevoie de ritualul de curățare,
Vrajă de dragoste pentru a-ți face partenerul să te iubească. Vrajă de dragoste pentru a-ți face partenerul să se întoarcă la tine,
Ritual pentru a ramane insarcinata rapid. Ritual pentru noroc, ritual pentru vindecarea bolilor și recuperarea bunurilor furate.
Doar oamenii serioși ar trebui să-l contacteze pe Whatsapp:, a ajutat o mulțime de oameni.
(+2349046229159)

Phana spunea...

Salutare tuturor, numele meu este Marvelyn Larry. De ceva vreme, soțul meu locuia într-un alt apartament din cauza presiunii muncii și am fost foarte fericiți împreună, deși a stat departe de noi câteva luni. Nu știam că un coleg de la serviciu avea deja o aventură cu el, ceea ce l-a făcut pe soțul meu să depună de nicăieri un divorț împotriva mea. Știam că ceva nu este în regulă pentru că nu a trebuit niciodată să ne luptăm sau să ne certăm atât de mult ca să-l facem să plece. Am fost traumatizat și caut ajutor pentru a aborda situația care m-a condus la DR DAWN din laudele pe care oamenii i-au făcut-o online. Am discutat pe larg și mi-a spus tot ce trebuia să știu despre ce s-a întâmplat și despre procesul de rezolvare a problemelor. Și-a îndeplinit promisiunile și l-a adus pe soțul meu înapoi la mine, iar procesul de divorț a fost anulat. Acum soțul meu s-a întors acasă la noi și suntem fericiți împreună. Este într-adevăr uimitor cum oamenii pot ajuta cu adevărat pe alții atunci când au nevoie. El te poate ajuta si pe tine. Doar trimite-i un mesaj prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Anonim spunea...

PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
WHATSAPP: +2349046229159

1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
3>Protecție la locul de muncă.
4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
6> Vrăji de divorț.
7> Probleme de concepere la femei.
8>Legarea iubitorilor.
9> Promovarea muncii
10>Atracție de afaceri.
Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com