CLUBUL CELOR VARSTNICI - in pregatire


Grup de sprijin si socializare pentru persoane singure, cu varsta de peste 70 de ani.



CLUBUL ofera persoanelor varstnice posibilitatea de a petrece timpul liber intr-un mod placut, avand ca scop imbunatatirea starii psihice si a stimei de sine a participantilor, evitarea izolarii sociale si protectia impotriva dezvoltarii unor tulburari psihice, precum depresia.

Membrii clubului vor alege si vor desfasura activitati placute, care sa ii stimuleze la nivel intelectual (de ex.: jocuri matematice, de gandire, puzzle, scrabble, discutii despre teme preferate – politica, istorie etc.), motric (de ex.: colaje, tricotaje, modelaj in lut etc.), afectiv (formarea si implicarea in noile relatii de prietenie din cadrul clubului) si mnestic (de ex.: depanarea amintirilor, fotografii etc.). Ocazional, la cererea membrilor, vor avea loc discutii tematice cu invitati din diverse domenii profesionale (preoti, medici, profesori universitari, nutritionisti, apicultori etc.).

La activitati va participa lunar d-na. psiholog clinician Oana Vasiu pentru a oferi sprijin de specialitate, va coordona si asista formarea grupurilor si va ajuta la organizarea activitatilor clubului.

Membrii clubului vor fi asistati de catre voluntari care doresc sa petreaca timp la club pentru a ajuta la desfasurarea activitatilor - persoane din reteaua sociala a celor varstnici, membrii familiei sau studenti (in psihologie, sociologie, asistenta sociala, teologie, medicina – vor primi adeverinta de voluntariat).

Frecventa intalnirilor grupului: o data pe saptamana, in intervalul luni-vineri, intre orele 10:00 si 12:00, cu incepere din luna aprilie 2013, in functie de inscrieri.
Numar de persoane/grup: 5
Locul intalnirilor grupului: Cabinetul de psihologie Oana Vasiu, Sibiu, str.Eschile, nr.35.
Taxa de membru: 65 lei/luna
Date de contact pentru informatii si inscrieri: e-mail oana.vasiu@yahoo.com, tel. 0740.074070.

6 comentarii:

soradu40 spunea...

Foarte interesant, mai ales "stimularea la nivel intelectual". Vreau şi eu! Unde şi când mă pot înscrie?

Oana VASIU spunea...

Pentru inscrieri pot fi folosite datele de contact de mai sus. Multumesc pentru interes!

Anonim spunea...

E obligatiriu sa fiu student sau sa am pregatire in domeniu?

Oana VASIU spunea...

Nu, nu este obligatoriu. Te asteptam cu drag in echipa!

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159