Intervenție psihologică destinată adulților


Vă invităm să apelați la serviciile de consiliere psihologică și psihoterapie, atunci când::

  • Doriți să vă cunoașteți mai bine, să vă dezvoltați și să vă optimizați anumite abilități, în vederea evoluției personale și/sau profesionale, a dezvoltării unor relații armonioase sau, pur și simplu, pentru a vă înțelege mai bine gândurile și emoțiile și a obține o stare de echilibru interior și armonie.
  • Suferiți de stress și/sau burnout, aveți dificultăți de concentrare și de gestionare a problemelor profesionale sau personale, aveți tulburări alimentare, de somn, unele somatizări precum dureri de cap, amețeli sau oboseală (fără ca intervenția psihologică să excludă intervențiile medicale), sunteți irascibil/ă, vă vine greu să vă relaxați și să vă bucurați de timpul liber, aveți sentimentul că v-ați pierdut interesul și direcția în viață.
  • Aveți dificultăți în relațiile cu cei din jur, nu reușiți să vă mai înțelegeți cu membrii familiei, cu prietenii, iubitul/iubita, cu partenerii de afaceri sau colegii de serviciu, sau, dimpotrivă, nu reușiți să creați aceste relații din cauza dificultăților de exprimare emoțională, a timidității și/sau a neîncrederii în ceilalți sau în propria persoană.
  • Suferiți de o tulburare de natură psihică, precum depresia, tendințele obsesive, manii, anxietatea sau atacurile de panică, fobii, tulburări alimentare (bulimie sau anorexie), dependețe de alcool, substanțe, computer, jocuri de noroc etc., tulburări de somatizare, tulburări sexuale (frigiditate, anorgasmie, impotență, nimfomanie etc.), tulburări ale identității de gen (ex.: homosexualitate), etc.
  • Doriți să obțineți informații legate de psihologia copilului, în ceea ce privește relaționarea cu cei mici sau cu adolescenții, etapele de dezvoltare psihică, orientarea școlară sau profesională, aspecte legate de adaptarea copiilor la creșă, grădiniță, școală, liceu, sau în orice alte probleme pe care le întâlniți în legătură cu copiii dvs., în viața de zi-cu-zi.
Important! În toate situațiile care necesită intervenții medicale de specialitate, consilierea psihologică /psihoterapia se desfășoară simultan și nu exclud investigațiile medicale sau tratamentul recomandat de către medic.

Un comentariu:

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159