Grup de autocunoastere şi dezvoltare personală prin expresie artistică

Modulele prezentate mai jos se adreseaza adultilor.
Participarea la oricare dintre module nu crează obligativitate pentru înscrierea la celelalte.


Vrei să afli părerea celor care participă la aceste workshopuri? 
O poti citi aici: FEEDBACK-URI de la participanţi.



Modulul 1: Exprimare prin intermediul desenului artistic si al picturii


Primul modul vă va oferi ocazia să vă relaxaţi, lăsându-vă degetele să creeze lumi colorate, dar şi să aflaţi lucruri noi despre interiorul vostru. 
Vom folosi diverse unelte, precum creioanele colorate, cerate sau aquarelabile, cărbunele, culorile tempera etc., şi diverse tehnici precum pictura cu degetele sau pointilismul.


Program/sedinta:  
  • explicarea tehnicii de desen/pictura folosita in acea sedinta, 
  • anuntarea temei de lucru, 
  • desen sau pictura, 
  • iar la final vom face o analiza psihologica de desen, cu rol introspectiv. De aceea e posibil sa ne intindem putin, pentru a ajunge toti participantii sa lucreze si analiza de desen. 

Confidenţialitatea este anunţată la început şi respectată de către fiecare participant. 

Durata: 5 şedinte a câte 2 ore
Costuri650 lei/modul (include si plata materialelor de desen si pictura).

Înscrieri şi informaţii: psih. Oana Vasiu, tel. 0740.074070, e-mail oana.vasiu@yahoo.com

Modulul 2: Exprimare prin ritm şi mişcare


Ritmul este prezent peste tot în natură, ne înconjoară şi reprezintă una dintre modalităţile de  manifestare şi relaţionare cu exteriorul. Ritmul nostru interior este unic, aşa cum noi suntem unici. 

Acest modul vă oferă ocazia 
  • de a vă descoperi ritmul interior, 
  • de a-l exprima cu încredere şi 
  • de a învăţa cum să îl armonizaţi cu ritmurile celorlalţi, găsindu-vă locul şi manifestându-vă în relaţiile cu cei din jur. 
În acelaşi timp, veţi descoperi  
  • cum vi se schimbă ritmul interior în funcţie de gânduri şi trăiri emoţionale puternice, negative sau pozitive,
  • cum puteţi descărca emoţii puternice prin ritm şi mişcare.

Confidenţialitatea este anunţată la început şi respectată de către fiecare participant.  

Vom folosi instrumente de percutie.
Durata: 5 şedinte a câte 2 ore
Costuri650 lei/modul (include si plata materialelor ).

Înscrieri şi informaţii: psih. Oana Vasiu, tel. 0740.074070, e-mail oana.vasiu@yahoo.com


Modulul 3: Exprimare prin intermediul modelajului în lut

Acest modul va va oferi ocazia sa simbolizati in plan exterior diferite continuturi ale inconstientului, mainile transmitand, prin intermediul lutului, stari sufletesti, emotii, situatii mai vechi sau mai noi. 

Odata transpuse in obiecte modelate in lut, veti reusi sa va observati continuturile intrapsihice, sa le analizati si sa le transformati asa cum va este necesar pentru a obtine o armonie interioara.

La inceputul fiecarei sedinte se vor propune teme introspective, care va vor ghida in explorarea interioara. 

Fiecare sedinta se va incheia cu o analiza psihologica a simbolisticii obiectelor modelate, care va sprijini gasirea sensului exprimat in lucrari.

Confidenţialitatea este anunţată la început şi respectată de către fiecare participant.  

Vom folosi instrumente specifice modelajului in lut.
Durata: 5 şedinte a câte 2 ore
Costuri650 lei/modul (include si plata materialelor de modelaj).

Înscrieri şi informaţii: psih. Oana Vasiu, tel. 0740.074070, e-mail oana.vasiu@yahoo.com



Modulul 4: Exprimare prin intermediul poeziei si al prozei

Invatam sa scriem de mici, urmand apoi sa scriem pentru tot restul vietii. Dar cat din ceea ce scriem zilnic, exprima cu adevarat ceva din interiorul nostru?

Participand la acest modul veti avea ocazia sa declansati emotii vechi, uitate parca, ce vor aduce noi sensuri trairilor prezentului. 

Vom folosi exprimarea prin intermediul versurilor sau prozei, scriind memorii sau fictiune, scurte povestioare pentru copii sau poezii si ajutandu-ne de teme psihologice si tehnici specifice de declansare si activare a creativitatii.
Fiecare sedinta se va incheia cu o analiza psihologica a simbolisticii scrierilor, care va sprijini gasirea sensului exprimat in lucrari.

Confidenţialitatea este anunţată la început şi respectată de către fiecare participant.  

Durata: 5 şedinte a câte 2 ore
Costuri550 lei/modul

Înscrieri şi informaţii: psih. Oana Vasiu, tel. 0740.074070, e-mail oana.vasiu@yahoo.com


Modulul 5: Relaxare si activare a resurselor interioare prin meditatie

Veti putea sa va deconectati de la grijile cotidiene, sa eliminati stressul acumulat, sa descoperiti cat de usor este sa va regasiti starea de relaxare fizica si psihica, obtinand in acelasi timp starea de revigorare si odihna pe care o aveti dupa un somn odihnitor.

 

Eliminand incordarea, veti oferi corpului si mintii ocazia sa functioneze intr-un mod mai sanatos si sa isi utilizeze resursele interioare in rezolvarea de probleme. 



Va veti simti mai energici si activi, mai calmi si deschisi in socializare si va veti concentra cu mai mare usurinta pe activitatile zilnice.



Confidenţialitatea este anunţată la început şi respectată de către fiecare participant.  


Durata: 5 şedinte a câte 2 ore
Costuri: 550 lei/modul 

Înscrieri şi informaţii: psih. Oana Vasiu, tel. 0740.074070, e-mail oana.vasiu@yahoo.com

2 comentarii:

nelson spunea...

Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, am fost prezentată de Baba Ogbogo de mama mea când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut ceea ce era necesar. Acum, suntem mulțumiți de copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. I-am renunțat la contact aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau l-am contactat prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
El a făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

Pretty spunea...

Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei vrajă de noroc.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Si etc
Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
E-mail { dawnacuna314@gmail.com }